Friday, December 14, 2007

Bila kau nak update blog?

Aku tgh menulis nih, sambil2 tengok Anugerah Skrin, aku tengok blog sebelah lama dah lama tak update, streamyx down ke. Wahh tema malam ni hollywood glamer, pembukaan ni hambar je...,maklumlah musim ujan, lambat panas kot. Wah speaking lagi si Amani nih. kang marah pulak si Rais Yatim.
Lakon layar terbaik Cinta, huuuuuuuu, Tahniah ler.
Lakon tv terbaik lak, lantok lah saper yg menang. Si 'Muhsin' nih, gugup gak la. biasa aa 1st time. Mana pulak data cable aku, nak transfer gambar pun tak leh.

Mlm ni Ning agak menutup aurat, menyampaikan lagu Asmara dengan Nikki.
Lupa lak nak bagi tahu mlm ni aku tgk sensorang jer, si Zue pegi company dinner, hopefully dapat ler cabutan bertuah yg paling bertuah.

Tadi aku gi cari jap, ape ler diarng dok kecoh2 pasal buah epal tu, hem tgk ah sendiri. Kene tengok ah Anak Halal camni.

Kat mana ler hollywoodnyer, hollywood ni selalunyer suka menayang-nayang mende2 yg patutnyer kene tutup, he he he kene tunggu sampai habis, kalau nak tau sapa yg paling hollywood. Raja Azura punya baju pun OK je. Aishah Sinclair pun OK je.

Aku suka ah lawak spontan Awie dia bermadu ngan Hans. Ha Ha ha.

Bila kuar kak Ogy ngan Farah, baru lah rasa meriah sikit, Ambik kau Eja kene sebijik. Azwan cam angin je.Tahniah ah Dato Rahim Razali, keluar dah artis Indon, nyampah aku. Artis mesia bersepah takmo panggil, ko tidak pun panggil je Imran Ajmain. Suka ah lagu dia Seribu Tahun. Apa lah nasib orang2 kat Temerloh, Pekan dan sebanjir dgnnyer, sampai nak kene letup muara sungai, teruk jugak banjir tahun ni kan.

5 comments:

GAMBATE said...
This comment has been removed by the author.
GAMBATE said...

laaa...aku ingat blog sapa lah yg ko ckp tak update...rupanya blog aku ek...bukan apa..tak de kejadian yg menarik tuk diupdate kan...semua boring haha...ANAK HALAL??cam best jer..tambah2 teruja nk tgk scene yg hang bisik kat aku masa kat nailis..hehe...derang edit tak scene tu ek...haha

Panji said...

peh kat sini pun ada edit komen gak ek... haha... pe benda la tu..

zahar said...

testing 1...2...3 hehehe

zahar said...

bila nak tepek gambaq hang ngan Marsha?