Thursday, December 27, 2007

Anak Halal

Dah lama tak tgk wayang especially citer melayu, bukan tak nak support industri perfileman tanahair tapi citer melayu nih kenkadang jln citer boring giler..., tapi sebabkan sian kan sorang teman yang memang sudah ber teman tu yang beria sangat nak tgk Anak Halal aku gagahkan jugak ler pegi Mid Valley mlm Selasa lepas. Teman kita ni pulak sibuk berkeje, bagusnya buat appraisal lepas ofis hour. N a s i b b a i k jln tak jem. Sampai ngam2 kul 9, tanpa membuang masa terus masuk, sambil kami dok teraba2 cari seat, citer dah start rupanya, Rosyam Nor tgh dok gendong baby. Daripada 5,aku bagi rating 4. kira OK lah filem nih. Tak memboringkan, penuh dengan aksi dan adegan peluk, Farid Kamil lah paling bahagia, dapat peluk Maya dapat peluk Fasha. Keseluruhan jalan citer menarik, tak melalut2, aksi aksi bergaduh pun OK. So saper yg belum tgk tu pegi lah tgk.

Raya Haji hari tu aku balik kampung, takde ape yg menarik. Mak aku kata 2, 3 hari lepas asyik ujan je, tapi time aku balik cuaca OK. Mlm tu kami kuar lepak2 belakang Bomba makan aiskrim. Walaupun gerai biasa je, tapi terdapat 62 jenis menu aiskrim kat sini. Ni aku paparkan aiskrim yg diorder oleh kami, ais krim kat sinio murah2 je, yg paling mahal pun RM5.00 je.





1 comment:

nora said...

Salam dear

Bila kala buat blog baru.... hahahah.... aiskrim tu mengancam ko... sabtu ni ada tak menu aiskrim ni hahahahahha