Tuesday, January 1, 2008

2008

Sambutan Tahun Baru 2008, pada aku takde pe pe pun. Pada org lain aku tak tahu lah. Selain bunga api dan konsert sana-sini, semalam sama je ngan hari ni. Kepada yg tgh bercinta mungkin mengharapkan hubungan yang lebih intim pada tahun ini. Pada kawanku yang dah berkahwin semoga kasih sayang semakin mendalam dan kekal bahagia. Pada yang masih solo semoga bertemu jodoh di tahun ini.

Tima kasih gak pada kawan2 yang sudi melepak bersama di mlm tahun baru especially justice yang memang susah nak jumpa kebelakangan ni. Sibuk manjang. Mungkin sebab permintaan sempena mlm Tahun Baru Justice datang gak kot. Kami layan konsert di TV3 and TV1, bila dekat kul 12 tghmlm kitaorg naik tingkat 20, dapat gakla tgk bunga api from Putrajaya and KLCC.



Aku harap perjuangan Justice dlm apa2 parti pun bukan hangat2 taik ayam lah. Semoga tahun 2008 membawa sinar baru pada Justice dan perjuangannya.

Mlm ni pulak since takde sapa ajak keluar aku melepak ngan Zue je. Mungkin masing2 sibuk kot. Kitaorg pegi pekena steak kat Moon Steak Pandan Indah.

No comments: